Hema, Ikea... wat doen jullie met me? Mijn stationary-spullen passen allang niet meer in de daarvoor bestemde bak. Het is vast een stiekeme truck om me naar de winkel te lokken voor nog meer stationaryspullen en - nu we er toch zijn - opbergers. Uiteraard kon ik me niet inhouden toen ik zowel de Hema als de Ikeafolder op de mat hoorde ploffen. Wat een fijne spullen! Ik ben meteen naar de Hema gerend en naar Ikea gereden (ik moest nog iets terugbrengen, dus o-o wat kwam dat goed uit ;)).

Bij Ikea kocht ik deze acht rolletjes washi-tape. Ik was al heel lang op zoek naar zwarte washitape zonder daarvoor de hoofdprijs te betalen, dus ik viel met mijn neus in de boter bij het papierschap van mijn favoriete Zweedse winkel.
 

 
Wat fijn, wat fijn, wat fijn! :D De afdeling was per kleur gesorteerd: groen, roze, blauw en zwart/karton. Ze hebben washitapes (per 4 verpakt), cadeaulabels, (inpak)papier, notitieblokken, lampionnen, cadeauverpakkingen en nog veeel meer. Nu is Ikea sowieso al een walhalla voor mij, maar ik bevond me nu echt in de zevende hemel!

 
Ik moest me inhouden van mezelf dus ik kocht:
  • Washitapes groen (Framställa, 4 rolletjes €5,99)
  • Washitapes zwart (Framställa, 4 rolletjes €5,99)
  • Cadeaulabels cijfers (Historisk, 10 labels €0,79)
  • Cadeaulabels afbeeldingen (Historisk, 10 labels €0,79)
  • Cadeaulabels karton (Historisk, 10 labels €0,79)
Ik heb niet alles uit de papershop gekocht (helaas!), dus check voor het hele assortiment even de site van de Ikea Papershop

En toen vloog ik door naar de Hema, alwaar ik deze hoop met spullen heb gekocht.

 
  • 3 setjes washitape (€2,60 per stuk)
  • Stempelset fiets en naamlabel (€ voor 2 stuks)
  • Stempelset met kleine stempeltjes (€2,60)
  • Stempelset "This belongs to' en bloemetjes (€ voor 2 stuks)
  • Fotoalbum met gekleurde bladeren (€5)
  • Stempelkussens neonroze en oranje (€2,60 voor 2 stuks)
  • Stempelset alfabet (€ 2,60 voor 26 letters) (staat op een paar afbeeldingen verderop)

 

 
Zo berg ik mijn stempels op. Ik leg er een stukje keukenpapier onder, want anders wordt de bak vies van restjes inkt. De stempels onderin de bak heb ik zelf gemaakt. Als jullie daar interesse in hebben, kan ik daar een tutorial over maken :).

 
Verschillende stempels die ik heb gekocht bij Hema. Hier zie je ook de alfabetstempels. Helaas zijn de stempels moeilijk op te bergen dus probeerde ik ze in dit bakje te proppen. De Y en de Z pasten niet, haha. 

 
Stempels <3

Ik gebruik washitape en stempels vooral in mijn 'dagboeken'; boeken waarin ik knip, plak, stempel, tape.. een soort offline Pinterest dus. Het Stockholm-boek wat jullie hierboven zagen, moet ik nog afmaken. Als het goed is zijn de foto's morgen klaar. Uiteraard krijgen jullie een kijkje in het boek als het af is. 

Liefs,
Nine.